vervolgslider-stoelen

Het verhaal achter Rob Wijnen kantoorinrichting

over-rob-wijnen-kantoorinrichting

 

 

Take a seat

and check

it out!

 

Wat doet Rob Wijnen kantoorinrichting?

Samen met u een inspirerende en motiverende werkomgeving creëren, dat is wat wij het liefste doen!

Ook het adviseren van klanten staat bij ons hoog in het vaandel.
Of het nu gaat over het inrichten van uw kantoor, ontmoetingsruimte of over het instellen van uw bureaustoel, Rob Wijnen kantoorinrichting helpt u graag!

Wie is Rob Wijnen kantoorinrichting?

Rob Wijnen kantoorinrichting is een jong, nieuw bedrijf wat opgericht is door Rob en Esther Wijnen, die door hun betrokkenheid en passie voor het inrichtingsvak de stap hebben genomen om een eigen onderneming te starten.

Rob heeft al bijna 25 jaar ervaring in de kantoor- en projectinrichting branche en wil vooral luisteren naar wat klanten zeggen en vinden.

We zijn gestart met een nieuwe uitdaging in een nieuwe tijd; een kans voor een nieuwe formule!

Waarom Rob Wijnen kantoorinrichting?

De wereld verandert sneller dan ooit, daar moet je je als bedrijf met meegroeien.
Dit zorgt voor nieuwe uitdagingen, waar wij van houden!

Mensen spenderen veel tijd op het werk, dus is het belangrijk dat ze zich er goed voelen.
Eigenlijk is het erg eenvoudig: We maken graag mooie dingen voor alle klanten, zodat de klant dan in een nieuwe omgeving met frisse inspiratie aan het werk kan gaan.

 

Hoe werkt Rob Wijnen kantoorinrichting?

Door rekening te houden met welzijn, ergonomie, productiviteit, creativiteit en vormgeving kunnen wij u een passend advies geven.
Niet onlogisch dus dat we onze naam verbinden aan leveranciers en fabrikanten die innovatie, vakbekwaamheid, flexibiliteit en maatschappelijk ondernemen ook hoog in het vaandel hebben staan.

We zijn een nieuw bedrijf in beweging. Dat vereist ons vakgebied, maar dat verwachten we ook van onszelf en onze leveranciers. Vernieuwing houdt ons scherp, en zorgt ervoor dat we op de hoogte blijven van de laatste marktontwikkelingen.

Wat kunnen we er nog meer over zeggen? We halen veel plezier, inspiratie en energie uit onze klanten en opdrachten.
We zijn er daarom ook van overtuigd dat we op deze manier uiteindelijk dan ook de beste resultaten kunnen neerzetten.

Waar vind ik Rob Wijnen kantoorinrichting?

Wij werken iedere dag met plezier in ons kantoor aan huis in Someren. Een fijne, vertrouwde plek om te mogen werken.
We bezoeken u natuurlijk ook op uw eigen adres, om kennis te maken met uw organisatie en werkomgeving.

Ben je op zoek naar een inspirerende werkomgeving, een bank, een kast of een bureaustoel? Of wil je gewoon eens een kop koffie of thee komen drinken bij ons in het hart van het gemoedelijke Someren?

icon-facebookicon-linkedinicon-twitter

Kanaalstraat 19, 5711 ED Someren, 0493 - 380 592, info@robwijnenkantoorinrichting.nl

Ontwerp & Realisatie